tirsdag, juni 12, 2012

JEG HAR FÅET 12 I HISTORIE!!

HALLELUJA! Endnu et 12-tal i hatten! Er over-lykkelig.. Faktisk bliver jeg virkelig volder træt af at være eksamens-nervøs, så egentlig vil jeg gå ind og tage mig en lur inden jeg smutter til træning.
---
I morgen står den på hardcore engelsk-læsning.. Skal ha' læst hele pensum igennem på en dag! parrrtyyy!!
---
Torsdag morgen står den på mundtlig engelsk.. Og som jeg har sagt før: Jeg snakker lige så godt engelsk som en vietnamesisk torsk. Hvis altså der er torsk i Vietnam. Ehmmm..
Men lige pt i øjeblikket føler jeg mig virkelig glad!

  • Har fået 12 i fysik/kemi
  • Har fået det bedste hus på hele min efterskole
  • Gennemført alt for damerne løb ud fra mine krav
  • FÅET 12 I HISTORIE - Trods at jeg trak korstoge?! wft
  • + at jeg har verdens bedste læsere her på bloggen. LOVE YOU!

2 kommentarer: