søndag, juni 17, 2012

HOTEL SKANSEN - SE

Som jeg skrev tidligere er jeg lige kommet hjem fra en lille weekends-tur i de svenske fjelde. Og inders inde, hvis jeg skal være 100% ærlig - og det skal jeg jo helst - så gik jeg sådan lidt hele tiden og håbede på at den dejligeste svensker på jorden, Ulrik Munther (hæhæhæhææhæhæhæhæhæhæhæhæhæhææhæhæhæh), dukkede op.. Men det gjorde han så desværre ikke.. Men tanken var nu ellers meget god..
Billederne under viser det værelse(der egentlig minder mere om en lejlighed) min søster og jeg boede på. Ren luksus. 
Danmark har lige tabt til tyskland. Et land som egentlig er 10 gange bedre end vores lille fodboldnation er, 
så synes nu at vi spillede dem meget godt op..
I morgen står den på hardcore-danskanalyse. Og det værste er at mit emne er Danmark mit fædreland
og så har vi lige spillet os ud af EM. Flot.
Her til sidst tre sange af den kæreste Ulrik Munther
 - Som forresten minder mig om sidste år ved den her tid. Faktisk ret præcist den her tid.. 
Boys don't cry - Ulrik Munther
Life - Ulrik Munther
Kill for lies - Ulrik Munther 

hæhæhææhæhæhæhæhæhæhææhæhæhææhæhæhæhæhææh - lol

2 kommentarer:

  1. https://www.facebook.com/ida.klink

    Selvfølgelig, er glad for du tænker på mig <3

    SvarSlet
  2. hæh, super! Har sendt en besked til dig:) - Det var da så lidt!

    SvarSlet