mandag, juni 11, 2012

Historie, my ass!

Sidder og kæmper med historie.. Overvejer lidt bare at give op.. 
Men i hvert fald skal jeg være volder aktiv i aften! Jeg skal nemmolig ud og løbe Alt for damerne-løb... hallelujaaa! Og det bedste ved det hele er, at jeg virkelig HADER at løbe. Så bliver det jo heller ikke bedre.. Det eneste det er lidt plus-agtigt er at man får den der sens' gavepose med ting some jeg alligevel aldrig kommer til at bruge.
-------------------------------------------------
HOLD KÆFT JEG GLÆDER MIG TIL DEN 12. AUGUST!!!!! - Har det lidt sådan at sommerferien kan sgu være lige meget... KOM TIL MIG FAAREVEJLE! - Og en lille bonus er jo at menneskerne virker virkelig flinke!

København. Set fra den daglige, men dog relativ oversete side.. 





4 kommentarer:

  1. Super fed blog - flotte billeder !

    Tjek min nye blog ud: http://sabrinatimannhansen.blogspot.dk/

    Hahahahhahahahahhah fail, fuck jeg keder mig steph..... Men held og lykke med løbet <3

    Kys

    SvarSlet
  2. Hej Stephanie. Der er sket noget fantastisk ;-) jeg skal d. 12. august flytte på Fårevejle efterskole, i huset Syrenen. Hvilket vil sige at vi skal bo sammen. Synes det er rigtig sjovt at du også blogger! Glæder mig også sindsygt meget til det hele, og har det på samme måde - sommerferien kan være ligemeget, tiden skal gå stærkt fra nu af! Alt var så meget bedre end forventet, synes du ikke?

    Min blog hedder http://idasofie.dk - hvis du altså skulle have lyst til at se :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt!:D - JA! Alt var 300 gange bedre end forventet! ELSKER at være oppe på den skole!:D

      Slet