fredag, juni 22, 2012

Folkeskolen er fortid..

Hvor det lækkert. Klokken er 12 og jeg ligger stadig i min seng og laver absolut ingenting! Elsker virkelig sommerferie.. Tanken om at der ikke ligger 10 skriftlige opgaver og venter er såååå good. - Da jeg vågnede for lidt siden, var det første jeg havde i tankerne 'jeg må op. Jeg har alt for travlt til bare at ligge er.' Men næææææh nej. SOMMERFERIE! Tror egentlig lige der går noget tid før tanken om at det ér slut er 100% indforstået.. Men tænk engang, folkeskolen er fucking slut. Aldrig mere folkeskole?!? - Høøø, men ej forglemme at efterskolen venter!!!!
----------
Rosen på billedet under var en jeg fik af min mor da jeg kom ud fra min sidste eksamen i går med endnu et lækkert 12-tal. Egentlig vidste jeg ikke at hun ville være der, så blev virkelig positivt overrasket!
-
Senere skal jeg som sagt til fest, men inden da skal jeg også lige har fix'et min cykels hjul. Elllllsker bare flade cykler!!!! Halleluja....
I morgen står den på Skt. Hans nede ved søen...
Ha' en dejjjjlig weekend!!:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar