mandag, juni 11, 2012

FØLER MIG SUND!

Haaallleluja! - Føler mig af helvedes til sund.. PLUS at jeg er relativ stolt af mig selv. Havde sagt til mig selv at jeg skulle klare løbet uden at stoppe, - måske en lidt optimistisk tanke - men rent faktisk klarede jeg det. Helt uden stop. Hurra for mig! 
Men for at tage alt opmærksomheden fra mig et øjeblik, så er jeg faktisk også også relativ stolt af min mor. Hun går og kæmper med slidgigt og dårlige knæ, og kun klarede det skam også. I en fin tid på 33.37 minutter! - Uden stop og det hele! Halleluja! 
-----------
I morgen skal jeg som sagt op i historie. Er allerede mega nervøs, og skal endda først op klokken 11.40!?! Puuhhaa! - MEN så er det godt, at jeg kan få tiden til at gå lidt med at tænke på min dejlige kommende efterskole! Som i nok ved, glæder jeg mig som bare fanden! 

4 kommentarer:

  1. Jeg googlede "Fårevejle efterskole 2012" og så kom din efterskole blog :-) og så fandt jeg denne blog på din googlekonto. Og jeg glæder mig også vanvittigt meget! Og det gør vi i hvert fald!

    - http://idasofie.dk

    SvarSlet
  2. Looooool du føler dig sund :D hvis du får en ben & jerry pr. 12tal har nok indtaget en zilliard kalorier mere end du har forbrændt ;P

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk fik jeg en trøje for mit historie 12-tal!:D

      Slet