onsdag, juni 20, 2012

1 dag til sommerferie!

Menneskeskabt sky, du ve' 
Det der med at der lige pludselig - midt i mit danskeksamens-læsning - er en hel børnehave der ringer på døren, for at spørge om noget toiletpapir og et glas vand. først lidt efter jeg fandt ud af at  en lille pige grædende stod med blod ud af hele mundtøjet. Halleluja for 1. hjælperen Stephanie Marie, der så straks løb ind og hentede en High School Musical-papkop(Ja, for sådan nogle har vi nemlig hjemme hos mig!), fyldte det med vand og gav det til den lille pige. Først undrede jeg mig over at hun ikke rigtig reagerede på mit valg af papkop, men så kom jeg i tanke om at hun nok ikke var født dengang. Tænk engang: En barndom uden High School musical. Vildt. Meeeen, det var bare det. Hej.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar