tirsdag, maj 15, 2012

Tid

Dagene er alt for korte her for tiden.. Kan slet ikke overskue det. Er booket op resten af ugen. Og det er ikke bare sådan nogle "for sjaaaaaw" ting. Onsdag:(den mest normale dag) har jeg først sent fri. Derefter skal jeg hjem og kæmpe med kemi, og måske en evt. tur i Toys'R'us for at finde den voldsommeste vandpistol til sidste skoledag. Torsdag: Den kære Lauras Konfirmation. Fredag: Øve de sange jeg skal spille til et bryllup med Christopher og Jakob. Lørdag: SPILLE TIL BRYLLUP. Søndag: Min søster skal løbe copenhagen marathon, og der vil jeg heeeelst da gerne se hende løbe over målstregen.. Nu når jeg sådan sidder og skriver det ned, lyder det jo som ingenting. Så jeg skal da nok nå de sidste afleveringer.. Er bare en lort til at prioritere min tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar