lørdag, maj 26, 2012

Simpelthen.

Lige nu sidder jeg i min seng og hører melodi grand prix-sange.. Kedsomhed på det yderste. Jeg hader sgu egentlig Glostrup...

Men i hvert fald er de to nedenstående de to hidtil bedste sange jeg nogensinde har hørt i melodi grand prix..
Universe - Karen Viuff

Euphoria - Loreen

Dagen i dag har stået på dansksynopse-bagning. Blaaaaa. Det sgu godt at der kun er en normal skoledag tilbage. Brækker mig over skolearbejde. Virkelig. 
Der er kun 77 dage til jeg starter på efterskolen. Dog skal jeg derop og møde mit hus, klasse og min roomie om 13 dage!! Glæder mig alt for voldsomt meget! 

 Apropos Euphoria, bliver jeg altid helt euforisk når jeg hører min spilleliste "Med sukker på'" på spotify.. Tag mere end gerne et lyt forbi (eller hvad man nu sigerrrr...)

I morgen står den på endnu mere synopse-arbejde. How great! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar