mandag, maj 07, 2012

Klokker.

Liiiig nu sidder jeg på min skole. Skriftlig dansk sluttede for cirka en time siden og hvis jeg skal være helt ærlig, så gik det af lort til. 2 timer inde i prøven fandt jeg ud af, at det var noget virkelig lort det jeg havde skrevet, men valgte at skrive videre alligevel. Det resulterede så i en 3 sider lang opgave med ord jeg virkelig hader. En handling jeg kunne brække mig over. Og et utal af gange hvor jeg har stavet skritzofani forkert..  Plus at jeg op til flere gange ikke kunne få luft så jeg blev nødt til koste så højt at selv folk i sverige kunne høre det.. Halleluja.. Efter prøven tog jeg så på biblioteket for at låne "læsestof" til mit fordybelsesemne i dansk - Danmark mit fædreland.. DET resulterede i at jeg nu skal transportere 3x700 sider med hjem i en pose der kan gå fra hinanden hver eneste sekund.. 

Jeg har det som om mit hoved er vakuumpakket og fyldt med snot.. hmm.. Kunne virkelig godt bruge en lur.
Men det gode er at alle de skriftlige prøver nu er overstået (Selvfølgelig ikke geografi, men den tæller ikke med...) + At jeg stadig har en lille sjat cocio tilbage fra prøven!!
Om cirkus 45 minutter skal jeg mødes med nogle venner, og så skal vi øve nogle sange til noget bryllups-halløj.. 
Jeg er seriøst så kogende at jeg sidder og kigger på billeder af sæbebobler..
Ligner en klokke. Føler jeg er i en klokke... Jeg ER en klokke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar