tirsdag, maj 08, 2012

Jessica ♥

Har ikke været til træning i dag. Havde det virkelig dårlig da jeg kom hjem tidligere i dag(ikke fordi jeg ikke har det nu......) Men i hvert fald lagde jeg mit til at sove. På min seng. Fyldt med bøger og puder. Med Bon Iver spillende på min computer.. !!
Da jeg vågnede kom min lillesøster ind med en lille gave til migg. Hun havde nemlig været i København med sin fritidsklub, og der havde hun så i en butik set en bakke med ringe og havde tænkt: "den skal steph da ha'." Såå jeg har fået den fineste ring med en orange blomst i. Desværre er den for stor, så har puttet den i en kæde rundt om halsen. Jessica, hvor jeg dog elsker dig!
Undskylder mine voldsomt mærkelige formuleringer her for tiden. Har bare virkelig meget rod i hovedet i øjeblikket.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar