torsdag, maj 24, 2012

Det lakker mod enden..

Lige i dette sekund sidder jeg ude på min terrasse i skyggen af en mega parasol. Jeg har ikke været i skole i dag. For det første fordi jeg først kom i seng kl. 01.15 - Men ikke nok med det - Så vågnede jeg omkring kl. 4 i morges og havde det voldsomt dårligt. Min mor blev nødt til at ringe til akutlægen og alt muligt. Faldt så først i søvn ved omkring 5:30 tiden, så da jeg skulle op i morges var jeg helt smadret og sov så derfor bare videre. Det viser sig så at jeg egentlig ikke er gået glip af noget i skolen. Jo måske en kemiprøve og noget rundbold. Halleluja.

Men i hvert fald er der kun 3 skoledage tilbage. Det skræmmer mig. Men samtidig glæder jeg mig også til ferien - Dog aller mest til efter ferien! Faaaaaaaarevejle, jaaa tak.

I morgen har jeg fysik/kemi-dag i skolen. hallllllleluuujaaaaaaa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar