søndag, april 22, 2012

Tysk, te, tanker og tv..

Without a Word - Birdy
Shelter - Birdy
Er gået i hi. Regnen udenfor hjælper ikke rigtig. Har stadig ingen stemme. Og så mangler jeg at skrive en halv tysk disposition; som jeg forresten KUN MÅSKE skal bruge til eksamen... 
Kan ikke overskue at de første eksaminer starter om en uge.. Men samtidig vil jeg godt bare have tiden til at gå hurtigt. Trænger til at komme væk hjemmefra... Trænger til at komme til faarevejle. Håber jeg da.
Har brugt hele morgen på tysk, te, tanker og tv.. Ink. voldsomt meget hoste..
Glæder mig til onsdag. Er bare ikke sikker på at min stemme når at blive klar.. Men People help the People, det skal nok gå alt sammen................................ '

2 kommentarer:

  1. Fed blog!
    - og fede billeder. Hvilket kamera bruger du? :)))
    Ville du måske kigge forbi min blog, og blive fast læser?

    Knus
    Asta, astaambro.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Taak! - Et sony. Kan ikke lige huske hvad det hedder:)))

    SvarSlet