lørdag, april 07, 2012

THINGS IN MY ROOM?

I morges da jeg vågnede, kiggede jeg rundt i mit værelse og på mine ting, og tænkte: hvor har jeg bare alt for mange specielle ting. Altså ting jeg ikke rigtig bruger, men som jeg virkelig ikke vil leve uden. Og så selvfølgelig også de ting som jeg "bare" gerne vil beholde - sådan for skæææg.
 Her er en bunke af dem:

Mine Woody- og Buzz lightyear dukker. Har altid elsket den film - og da de her dukker har haft så stor en betydning i min barndom, vil jeg på ingen måde af med dem!!
 Joe and the juice og starbucks papkrus - Da jeg bare generelt elsker disse ekstremt dyre drikke..Hææææ
 Et flag. Selvom det er over et måned siden det var min fødselsdag, har jeg ikke taget det ned. Synes egentlig at det er hyggeligt med lidt danske farver på mit værelse.. 
 X-factor flakerNE! Et godt mine fra en vild tid!
 En gammel VHS'er.. 
 Tomme parfumeflakoner.. Jaae, ved ikke hvorfor..
 En pandelygte?
 Et gammel kalenderlys jeg aldrig har fået brændt ned..
 1734 - Mit nummer fra x-factor !!
 En bunke "blanke" hæfter.
 Et utal af neglelakker - Som jeg næsten aldrig bruger..
 MIT KO-TÆPPE!
 Tomme Cocioflasker - Fordi jeg ELSKER cocio..
 Mine babyer.. du ve..
// Stephanie Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar