fredag, april 06, 2012

Sweeet friday!

Liiige i dette øjeblik sidder jeg og ser p3 guld.. Kan virkelig godt lide det program!
Tidligere var jeg med familien ude og køre - Og spise. Spørg mig ikke hvor vi var.. Det eneste jeg ved er at vi kørte gennem Gilleleje - Og det er da vidst nok da ret så nord-på agtigt..
Da vi kom hjem rodede jeg lidt rundt i "Apple-halløj" på mit tv for at finde en film jeg ville se. Valget faldt på Never say never - Den med Justin Bieber; og jeg må sige, at jeg nok har fået 40-50 gange mere respekt for den dreng! Hold da op manner!

Overvejer at smutte til fest om lidt, men alligevel ikke.. Magter det ikke lige nu.. Gooodt så..

LUKAS GRAHAM HAR LIGE VUNDET ÅRETS LYTTERHIT! Jaaatak.. Så var den sms ikke spild af penge..!
Dog vandt de ikke p3 prisen:(

video
Den er filmet pååå min mac, af skærmen.. Sååå. Men nøj hvor er de dog søde!
//KUNS Stephanie*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar