onsdag, april 18, 2012

ONSDAG!

Det er onsdag! - Er lige blevet færdig med dagens lektier.. Sådan da.. 
Hentede min guitar i går, og jeg må sige: Nu er den sgu efterskole-klar.. !!.. Så er spørgsmålet bare om jeg er det.. Her for tiden går stort set alle timerne i skolen til eksamenssnak.. Og alle mulige "hvis det nu er i kommer op i det her fag"-prædiker ... Så glæder mig efterhånden ret så meget til på onsdag, når vi får "oplyst" udtræks-fagene. Håber lidt på samfundsfag, SKRIFTLIG ENGELSK eller historie og geografi.. Magter ikke mundtlig- eller skriftlig tysk og især heller ikke biologi ...!!
---------------------------
Skriftlig bal. Min skole har en tradition med at holde et "bal" for alle afgangsklasserne når de/vi er blevet færdig med alle de skriftlige prøver.. 10. maj. Egentlig har jeg styr på det hele. Kjole, sko, smykker og en partner; problemet er bare at vi skal finde et sted at holde en efterfest. Fordi arrangementet på skolen slutter ved halv 11 tiden, og så er det lidt trist at hoppe hjem i seng der, så vi skal alså holde en efterfest.. Meeeen det er en torsdag, så der er ikke rigtig nogle der er friske på at være "host".. ehhhhh.... Men vi skal nok finde på et eller andet.. den 9. maj sikkert..
// Stephanie Marie 

4 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fed blog! Jeg er blevet fast læser, håber du vil gør det samme :D
    Knus Linda
    http://lindatabari.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Tusind tak! - Tager et smut forbi din blog med det samme!:D

    SvarSlet
  3. hej super fin blog du har! :-)
    er blevet fast læser måske du har lyst til at følges?
    http://garderobeskab.blogspot.com/
    xx Josefine og Sille :-)

    SvarSlet