tirsdag, april 24, 2012

Du har kun ét liv.

Lige nu sidder fuldkommen fanget i en biografi om Gitte Nielsen, drikker voldsomme mængder af blåbærte med honning og hører sød musik..
Har aftalt med mig selv at jeg ikke er rask nok til at tage til træning. Og så fordi det også ville være synd hvis jeg løber hen og bliver snot syg, bare fordi jeg ikke kunne vente med at træne til jeg var på toppen.  Jeg skal jo trods alt synge til noget koncert gøjl i morgen.. *Kryds fingre for mig mannerrrr*
I morgen bliver udtræksfagene offentliggjort. Håber så inderligt for at det bliver Skriftlig engelsk og Geografi! VIRKELIG BARE IKKE MUNDTLIG TYSK!
Rodet indlæg igen. Undskylder!
//Stephanie Marie 

2 kommentarer:

  1. Hejsa!
    Også en super fin blog du har dig (-: vil da klart blive fast læser!
    - Med hensyn til det med at jeg allerede vidste det med fagene er fordi nogen lærer fik sagt lidt for meget så vi kunne regne ud til sidst at det var hvad vi skulle op i :-)

    Nanna.

    SvarSlet