torsdag, april 05, 2012

Crazy i H&M!

Det skal lige siges at jeg ER blevet rask igen.. Det nu ret så dejligt!
Men i hvert fald så gik min moder, søster og jeg lidt amok i H&M i går.. Simpelthen.. 
Billedet under viser NOGET af det jeg købte - Fandt nemlig også min kjole til skriftlig baaaaal!(Godt nok fra Monki) Meeenn nøøj hvor er jeg glaad. Lige nu ligger den i min fryser (Ekspedienten sagde at det ville gøre den "u-elektrisk" - Så det håber jeg da den bliver!)
 Sko, sko, sko! Elsker sko. Havde først fundet et par vildt lækre sko i ALDO til omkring 650 kr., men da min pengepung ikke helt var med på den idé, gik jeg videre og fandt disse skønheder i H&M. Normalt køber jeg ikke sko i H&M, men denne gang kunne jeg altså ikke lade vær..
---------------------
Her til morgen lavede min søster og jeg lækkkkkker morgenmad med arme riddere og det hele, du!
OG!!!! så er min efterskoleblog kommet på efterskole.dk!! LINK!!
Dejligt! Nyd jeres ferie - Den er sørgelig nok snart sluuut!:(
// Knuss Stephanie

2 kommentarer:

  1. Kan godt forstå at du elsker de sko! De er da også bare super fede!!!
    Håber du vil kigge forbi vores blog :-)

    http://deuxdemondes.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
  2. hæh, ja ikke? Men overvejer at bytte dem, da den ene sål er helt fucked:((
    Tager et smut forbi jeres blog med det samme!:D

    SvarSlet