mandag, april 16, 2012

10, Ævlekag' og en skæv hund.

Jaaa..
Ej, fik endnu en gang 10 i matematik! Er virkelig overlykkelig - Isææær fordi det er matematik!
Lige nu sidder jeg og indtager ævvlekagee og prøver at lære tabs'ne på en nyy saaangg..
- Apropos sang --> musik --> guitar - Så kan jeg først hente min anden guitar efter reparation i morgen... Ret træls eftersom jeg lige havde planlagt min dag efter at jeg liiige skulle et smut til søborg inden jeg futter til køjs.. 
Min hund er skæv.. Ej, hun har lige været til dyrelægen for at få renset tænder, og nu vralter hun rundt inde i stuen.. 
I morgen står den på "En kongelig affære"med skolen og bagefter træning.. Så skal jeg så oggssså lige et smut til søborg i mellemtiden..........
// Stephanie Marie 

2 kommentarer:

  1. Hej!:-)
    Rigtigt sød blog, jeg er blevet fast læser:-) Så det kunne være fedt hvis du ville blive det samme hos mig:-)

    http://olivia-lindum.blogspot.com/
    Knus Olivia

    SvarSlet
  2. Tusind tak! - Tager et smut forbi med det samme!:D

    SvarSlet