onsdag, marts 07, 2012

Træt af træthed.. Med træthed på!

Er simpelthen så færdig her for tiden.. kl. er 4 - Mit hoved er endnu en gang totalt usamarbejdsvillig..
Har ikke engang så voldsomt meget at tænke på.. Men alligevel vælger det hele at rulle rundt om ørene på mig. Træls..

Egentlig burde jeg nu sidde og analysere et billede, men kan slet ikke koncentrere mig.. Så hvis jeg måske skriver nogle voldsomme stavefejl, eller hvis nogle sætninger overhovedet ikke giver mening, så må i lige bære over med mig.. Håber da det gå væk her i den nærmeste fremtid..

Det eneste der kan få mig til at slappe nogenlunde af, er hvis jeg tager to Pinex(hovedpinepiller), lægger mig ind i min seng og sætter Tina Dico på.. Så tror faktisk det er det jeg vil gøre.. Nu........ Så må billedanalysen vente til senere - Og det går nok, for har ikke andre lektierr for end den; og den er endda først til lørdag morgen.. Sååee..

Glem ikke at stemme i afstemningen til venstre. Headerne kan i se i indlæget under det her:)
Godnat!
// Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar