mandag, marts 12, 2012

Summer?

Sidder ude i min haaaveee.. iiiii soooolllskiiiinnn!
Det er virkelig deeeejligt - plus plus plus; jeg har fundet ud af hvorfor jeg har ondt i hovedet hele tiden.. Deeeeet er fordi jeg sidder forkert i skooolen. Altså fordi jeg sidder med hovedet drejet til højre 24/7(Godt nok "kun" omkring 6-7/5) og det skaber så nogle spændte muskler i nakken, som så giver mig hovedpine.. Jaaaa.... Såå skal gå til fysioterapeut(sindsygt ord.. Blev nødt til at google det).. Og det jo kun lidt dyrt!

Meeen, som jeg skrev tidligere åd jeg gratis jobcakes hos Agnes Cupcakes. Og det' jo dejligt!

I går var jeg ude på min kommende efterskole og se noget musical. Godt nok ikke det aller bedste i mands minde, men godt var det.. Men alt i alt, synes jeg bare alt der er og foregår på den skole er genialt! BUM!
153 dage til jeg staaarterr!! Glæder mig!
// Stephanie Meincke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar