fredag, marts 09, 2012

Spring..

Lige nu har jeg det faktisk af helveds til.. Jeg har ikke været i skole de sidste to dage.. Og egentlig ved jeg ikke rigtig hvad det er jeg fejler.. 
Jeg glemmer voldsomt hurtigt, hovedpine konstant, træt, mit hoved er mega tungt, kan SLET ikke koncentrere mig og det værste er næsten, at jeg har en bunke skriftlige opgaver for, som jeg også lige skal ha' kæmpet mig igennem... Såååee.. 
Men det positive er: Det weekend, foråret er begyndt så småt at sætte sine tegn på diverse træer og buske og og og sidst men ikke mindst, på søndag skal jeg ud og besøge min nye efterskole... YEY! Så skal helst blive rask inden da..
Men bliv endelig ved med at stemme i afstemningen til venstre! - Der er stadig et par dage tilbage..
------------------------------------- Det ovenstående var hvad jeg skrev tidligere i dag -----------------------------
Det er omkring 4 timer siden jeg skrev det.. Jeg har i mellemtiden ligget på maven på min seng og hørt musik.. Simpelthen den bedste kur.. 
Sangen herunder er skrevet af en pige ved navn Ida Frederike.. - Hendes sange er simpelthen alt for fantastiske! Det er nok noget af det mest afslappende og originale musik der findes..! †  
Oggg, så har jeg gjort bloggen lidt "forårs-klar".. hvis i vil stemme på den, som den nye header, så tryk "et helt 3. navn"... Så tager vi den bare den vej igennem:)))
// Stephanie Meincke

2 kommentarer:

  1. Det var dog forfærdeligt, at du har det sådan - jeg håber du får det bedre snarest, især med alle de opgaver!! Det er svært, at tage sig sammen, når man har det dårligt!

    God bedring, søde du!

    SvarSlet