søndag, marts 04, 2012

Smile.. !!

Ved ikke hvorfor, men er overdrevet glad i dag! Kl. er kun 14.48 og har allerede lagt mig fast at den her dag nok er en af de bedste i lang tid!
I morges var jeg ude og spille kamp - i frederiksberg.. Vi formåede at vinde en kamp 4-3, efter det havde stået 1-3 i stort set hele kampen.. Men 3 mål her og der, og så bum; Sejr til lille Lyngby u-18!:))

I går holde min søster, far og jeg fødselsdag for hans side af familien.. Det var virkelig hyggeligt! - Gik i seng omkring kl. 11, fordi jeg jo skulle op tidlig i morges for at spille kamp..

OM præcis en uge er jeg henne på efterskolen og se det nuværende elevhold's musical. GLÆDER MIG!

Oh, i am so happy, and i like to sing...!

Hvis det nu var at i var virkelig søde, ville i så ikke lægge en stemme i afstemningen i venstre side? Ang. blogtitlen:)
// Rigtig mange glade knus, Stephanie Meincke!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar