fredag, marts 23, 2012

NEW IN x3

I dag har været en ret så skøn dag - Og klokken er endda kun 15:15.. Såå deeet!
Har købt min veninde Monica's guitar - Til 300 kr. 
Synes selv det er et ret godt køb. Godt nok skal alle strengene lige skiftes ud, med til de penge er det skam fint fint. - Nu har jeg også en guitar at tage med på efterskolen - Tør nemlig ikke tage min anden med, da den er i en lidt anden prisklasse:))


 Og så fik jeg i går dette skønne sengesæt! ELSKER COCIO! Og så synes jeg alt i alt at det er mega fedt!
 Cykelshorts! Er SÅ glad for dem! - Mon ikke de liiige skal på i mogen??
Men i hvert fald sidder jeg ude på min terrasse, med bukserne rullet op til knæene og bare arme. Elsker virkelig "sommer".. Hvor det skønt!
Senere x factor - I morgen, skal jeg være sammen med en masse skønne mennesker i Hellerup/Fråde pizza!
//Tusind knus Stephanie 

5 kommentarer:

  1. Lækkert!
    Bliver lige din faste læser :D.
    www.fashionweird.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Det er ikke godt at du ikke kan se at jeg er din faste læser.. men det er jeg!
      Tak fordi du vil følge min blog!
      Alma Iris

      Slet
  3. Hej Stephanie
    Tak for din dejlige kommentar på min blog, og dit følgeskab! :)
    Det er nogle super fine billeder du tager (især de forårsbilleder du har taget af blomster) og din blog har en god feeling :)
    God weekend
    Anne
    http://annehoerlyck.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Hej steph, giv mig lige dit cocio dynbetræk :) ses imorgen <3

    SvarSlet