lørdag, marts 17, 2012

Just struggling with physics... You know...

Ehhh altså.. Synes den her Weekend er virkelig dum.. I går lå jeg til kl. lidt over 1 og skrev dansk stil.. Vågnede i morges kl. halv 2 - Gik i bad - Startede på min fysikrapport - Errrrr stadig i gang.. på 6. time, og er kun halvvejs.. Blaaaaaa...

148 dage / 21 uger og 1 dag.. Jeg kan ikke rigtig vente mere. Men egentlig kan jeg slet ikke undgå at tænke på, at det år jeg virkelig glæder mig til starter, er det samme år hvor de nuværende elevhold landet over's år slutter.. En lidt halvbitter tanke.. Og så tanken om at jeg også selv skal stoppe en dag, er 40 gange mere bitter.. Men så venter Virum Gymnasium. Og det glæder jeg mig jo også til.. Tror jeg nok..
Er fuldkommen forelsket i denne sang her for tiden - The lion's roar, af The first aid kit..
Laver så mange lektier her for tiden, at selv min mor siger jeg skal få mig et liv...
// Knus Stephanie 

2 kommentarer:

  1. Jaaaaa, hvor jeg glad for du er blevet nummer 300 læser! :D
    følger self også dig nu steph <3

    Bella

    SvarSlet