mandag, marts 26, 2012

Jeg kan godt lide cookies!

Jeg føler mig sund på den usunde måde! Er begyndt at cykle i skole. Og det er ret stort for mig, da der er et helvede af en bakke at bestige når jeg så senere på dagen skal transporteres hjem - Bedre kendte som Klampenborgvej! Men i hvert fald har jeg cyklet den seneste uge, og det har så resulteret i at jeg har tabt mig 2 kilo? Af at cykle?! Lyder sindsygt, men sandt! Især fordi jeg gør alt hvad jeg kan for at virkelig løbe igennem når jeg er til træning, og det har bare overhovedet ikke givet nogle resultater.. Men åbenbart skal jeg bare bruge jernhesten. Og så er det også mega meget billigere end at betale 14,5 kr for at tage bussen.. Såå deeeet!

Meeen, intet positivt uden et men. Min søster har en svaghed for at bage - Eller i hvert fald har jeg en svaghed for det hun bager.. I øjeblikket står den på cookies - DE BEDSTE COOKIES I VERDEN.. Og hvis jeg bliver ved med at spise så mange som jeg gør i øjeblikket, går der nok ikke så lang tid før de der sens' kilo kommer tilbage på plads! Ehh...



Lukas Graham af Lukas Graham.
Lækker ny plade! Synes den er virkelig fed! Elsker at de fleste af sangene handler om øl og glade dage; nogle gange går det og andre gange, ikke - Men det går bestem her!
Hele CD'en tager lidt over en halv time, så man kan snildt nå trykke replay!

Kys til Grunk herfra!





//Tusind knus Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar