lørdag, marts 03, 2012

Having a goooooooooooooooooooooooooooood time!

Sidder lige nu på min søsters gamle windowscomputer.. Bliver helt nostalgisk! Bare lyden af det total store og klodsede tastatur, minder mig om min barndom.. Tænk at en ting som windows kan få mig til at tænke tilbage i tiden..
 Men i hvert fald så skal jeg til og i gang med min historie synopse.. Det skal nok blive sjovt..:((( Tror også jeg vil gå en lille tur i det her sens' dejlige vejr.! Kan slet ikke overskue tanken om at der måske kommer sne i den kommende uge........

Har ligget på den samme side hele natten, så hele min højre side er total lammet.. SUUUPPERR!
Men ha' en dejlig lørdag!
// Stephanie Meincke

Har lavet lidt om på designet, og bloggen hedder nu midlertidigt Wonder of wonders.. læg et svar i afstemningen i venstre side - og giv din mening om headeren .  dankee!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar