tirsdag, marts 13, 2012

Guds gave til min mave..

Føler mig fed.. Har spist to gratis cupcakes og, og, og har konstant indtaget bbq chips.. - Har seriøst en svaghed for ting der indholder sukker, kulhydrater og E-numre.. blaaa..

Ligger endnu en gang på min seng med hovedpine. Er derfor ikke taget til træning.. Træls.. Men tanken om at det har været 12 gader her i midten af marts måned ogggg at der 152 dage til efterskolestart, gør mig glad.. LIGESOM jeg også lige snuppede et 10-tal i matematik!! Er mega stolt! - Det plejer normalt at være det fag, jeg klokker mest i det.. Såååå jaaa!!

Det er lige gået op for mig at jeg skal bruge hele min weekend på lektier og arbejde. - Ooog sovee... Det er tirsdag, og jeg er allerede i mega søvnmangel... puuhaa. Så tror jeg vil sove lidt nu..
Det skal lige siges at det er grøn chokolade.. hmm...!!
// Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar