mandag, marts 05, 2012

Gå nu bare væk.. + Giveaway på Mr joe!

ARG! Ved ikke om i kan huske min klagen over hovedpine i sidste uge? godt så, men den er i hvert fald kommet tilbage... Hader det! Det tog mig omkring 7 minutter at cykle op ad Klampenborgvej tidligere, fordi mit hoved simpelthen bare dunkede hver gang jeg trykkede i pedalerne.. Træls..
Da jeg så endelig kom hjem, lagde jeg mig på sofaen og sov de næste to timer; for derefter at sidde to ekstra timer med mine dejlige lektier og den skønneste billedanalyse.. Yeeebii!

Det er mandag og jeg har overhovedet ikke den samme optimisme som i går..

Men har lavet en lille mængde headere, som jeg synes i skal have lov at vælge imellem.


Så hvis i nu er rigtig søde, så smider i en stemme i afstemningen til venstre. Det vil gøre mig umådelig glad!
Indtil vi har fundet en vinder hedder bloggen midlertidigt Wonder of Wonders..
Deltager nu også i DEN her mega lækre giveaway på Mr joe's blog! - Den er ski da en lille sætning her på bloggen værd ikke?:D
// Stephanie Meincke

4 kommentarer:

  1. Hej super sød blog, du må meget
    gerne tjekke min blog ud
    livilovelife.blogspot.com
    Knus

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Tager et smut forbi med det samme!:))

    SvarSlet
  3. Hej Stephanie!
    Tak for din søde kommentar og søde ord på min blog:).
    Jeg har kigget lidt på din blog og den fortjener da endnu en fast læser!
    Thumbs up;)
    møs herfra.

    SvarSlet