søndag, marts 25, 2012

Fuck gravity, Cici..

Blev endelig færdig med den der sens' rapport! Det endte alligevel med at den blev 10 sider lang, så mon ikke det går.?
Når, men efter jeg lige havde sundet mig lidt med min storesøsters hjemmelavede cookies, igangsatte jeg et projekt sammen med min hund Cici, bette søs Jess og hendes veninde Tut; vi ville få vores hund til at flyve.. Godt nok bestod springet cici skulle hoppe over, kun af nogle potteplante"kasser" og en rive. Bum = Spring.
Men i hvert fald fik vi taget nogle fede billeder + Hunden fik en masse godbidder, så hun klagede skam heller ikke..
Synes personligt at billede et og to er de bedste; hvad synes i?
Har aftalt med Signe at vi mødes over Skype kl. 19, så vi kan få lavet den der sens' billedeanalyse til i morgen..
Ogggg, så tror jeg at jeg er blevet allergisk over for pollen - sider konstant og pudser næse, nyser og kigger igennem masse-mængder af tårer da mine øjne selvfølgelig også løber i vand.. Eh.. Magter det ikke.. Håber lidt at det bare er en ret så voldsom forkølelse!
//Knus Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar