onsdag, marts 21, 2012

Egentlig.

Havde egentlig gået rundt hele dagen og indstillet mig på at nu skulle det være nu! Nu skulle jeg ud og løbe. Meen, magter det ikke rigtig. Vil hellere kæmpe lidt videre med min fysikrapport så jeg ikke skal sidde med den i weekenden.
Men i hvert fald, så er sommeren for alvor på vej = Jeg kan så småt grave mig ud af mit vinterhi, og påbegynde min plan om at være bare en lille smule mere menneske, i stedet for at vandre rundt som en eller anden hulemand.. ( -dame?) nok..

De kommende weekender ser foreløbig ret lyse ud. Lige pt skal jeg være skammen med nogle elskværdige mennesker og måske tage en tur eller to til kbh - Men nu når vejret er så skønt er der jo egentlig ikke andet at gøre. Det dejligt! 
Glæder mig voldsomt til sommerferien - Men på den anden side, skal tiden lige inden ferien også lige tudes igennem.. Tror det bliver mærkeligt at gå den hele lange sommerferie, med tanken om at dem jeg, i mit tilfælde, har gået i klasse med siden 7. ikke er mine klassekammerater mere... Eh, MMEEEEN, tror nok at jeg nok skal komme på andre tanker - 144 dage siger jeg bare!


Bloggen hedder nu Stephanie Marie - Men linket vil stadig være Stephaniekastrup.blogspot.com


- Knus Stephanie  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar