lørdag, februar 18, 2012

Træt mumie - Med rodet sengebord..

Endnu en gang kan jeg ikke undgå at omtale mig selv som en mumie, fordi jeg virkelig har det som om jeg har været begravet i 100 år, og så er vågnet fra de døde.. - Selvom det egentlig kun er 8 dage, såå føles det som en evighed!
Men i går havde jeg aftalt med mig selv at jeg ville gå til køjs sådan relativt tidligt, så jeg ikke skulle ligger her til morgen og sove hele dagen væk ----- Det gik så ikkkke liige helt efter planen.. Jeg gik først i seng kl. to - Efter at ha' læst hele den der sens' fantastiske efterskoleblog til ende.. Og så i morges vågnede jeg for første gang kl. halv 8, og tænkte fandeme nej, om jeg vil op nu!?! - Så lagde mig til at sove igen.. Vågnede så først omkring kl. 12:15.. Såååeee.. Men i hvert fald, kl. er nu 16:15 og jeg har lige børstet mine tænder - OGGG så er det lige at der kommer gæster her sådaan om 45 minutter.. Gooooodt såå..

Men egentlig så var min intentioner til det her indlæg bare at vise jer mit utroolig belortet sengebord - Som efterhånden, her de seneste to dage, har set grimmere og grimmere ud.. Meeen fuck it.. Jeg gemmer til katten..
 ALLE tegn på vinter var her til morgen forsvundet.. Sørgeligt, eftersom det egentlig stadig er vinterferie..
Egentlig så var mit bloggeri her på det seneste gået hen og blevet en omgang oksekødssuppe - KEDELIG! Og det gik først op for mig da min veninde pludselig skrev til mig "Hey - Din blog er begyndt at blive keeedelig.. Ved ikke hvorfor.." - Men det har jeg så taget til efterretning; og egentlig så synes jeg også at det her er 20 gange sjovere, end at jeg bare en gang imellem poster et billede eller to fra min mobil..
Men igen - Husk at like facebooksiden! - Det ville gøre min lille knoldsparker-sjæl glad:))
// Stephanie Meincke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar