søndag, februar 12, 2012

The notebook - Man on a ledge - We'll always love you!

Klokken er nu 23.32 søndag aften, og jeg er ved at finde vej i seng..
Har simpelthen set de to bedste film i dag!
Man on a ledge - Simpelthen genial! SÅ spændende, og kan klart anbefale jer at tage et smut i biografen og  bruge den ene time og 45 minutter filmen nu tager, på at se den!
The notebook - Godt nok er den fra år 2004, men hold da mund en god film! - De spillede den her til aften på tv2, og tro mig, sad med tårer i øjenene op til flere gange.. puhaa, en rigtig love story... Perfekt til en ensom 14. februar.. If you know what i mean...


Nåh, som i nok har opdaget har jeg ikke skiftet linket til min blog - Efter som jeg nok ikke tror at der er så mange af jer der ville kunne huske hvordan fiiilen man staver til "Meincke," så linket forbliver "stephaniekastrup.blogspot.com"!!


Og så det sørgelige til sidst; i nat mistede vi vores alle sammens Whitney Houston.. Hvor du end er må du hvile i fred! - We'll always love you..
// Stephanie Meincke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar