tirsdag, februar 14, 2012

Love?

Er netop blevet færdig med min fysikrapport.. DEJLIGT! Nu har jeg resten af ferien til bare at slappe max af!

Valentines?
Egentlig synes jeg at tanken om en hel dag, kun med kærlighed er en smuk tanke - Men så igen; burde alle dage ikke være fyldt med kærlighed? Men så på den anden side - Igen - Så ville en verden fyldt med kærlighed overalt, hver dag og til hver en tid nok gå hen og blive lidt bittersweet.. 
Ved det sgu ikke...
CountDown til min fødselsdag på mandag!
Et af mine ønsker er denne geniale bog:

Det går simpelt nok ud på at total-smadre den.. Det var en af mine veninder der havde fået den af hendes søster - og er simpelthen faldet for den.. Den er GENIAL! 

En lidt længere ønskeliste kommer nok ud her en af de kommende dage:)))
// Stephanie Meincke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar