fredag, februar 17, 2012

Fredag - Når det er bedst!

Har tilbragt min fredag/7. feriedag på sofaen med Jordbær, pulver ice tea og NCIS på flimmeren.. Selv ligner jeg lidt en mumie der har ligget og sovet i de sidste 30 dage.. Men, mund ikke det går? Det er jo troods alt ferie.. 
Min lillesøster var dog lidt mere aktiv. Hun tog hunden under armen og gik en lang tur i skoven.. Hyggeligt nok for hende! Men det var så mig der skulle bade hunden bagefter.. Eh..
 Egentlig så glæder jeg mig ikke til ferien slutter.. Men fordi den 20. februar nok er en liiidt glædelsesværdi dag for min far og mig, kan jeg ikke rigtig finde ud af det.. Glædelse vs. skole?!?!

I morgen får mine forældre gæster, og mine 2 søskende og jeg skal ud af huset så længe som muligt - Sååå højest sandsynligt tager vi på running Sushi i Hellerup - Deer kan vi med glææææde bruge op til flere timer!!
Alt for denne gang! - Men glem ikke at like facebook-siden!
// Stephanie Meincke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar