fredag, februar 24, 2012

For fedt!

Havde simpelthen den vildeste aften i går! Det var SÅ fedt! Det kan i hvert fald klart anbefales at tage et smut ind og se noget Graham.. Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har været inde og se dem!
Billetterne var en fødselsdagsgave fra min søster Caroline, så selvfølgelig var det hende der skulle ledsage mig til koncerten.. - Vi startede aftenen med at indtage noget lækkert kinesisk mad. Så det var skam fint nok.. 
Men alt i alt var det en mega monster voldsomt fed aften!
Oggg,,, jeg er jo sådan en person som allerede er ved at blive halvblind - Eller, jeg får da i hvert fald ondt i hovedet når jeg koncentrerer mig, sååå nu har jeg altså anskaffet mig nogle klogskabsbriller.. Simpelthen..!
Er blevet helt kulturel, og faktisk er jeg allerede i fuld krig med at bestille et nyt sæt billetter.. Bare til Vega - Hvem jeg skal ind og se, må forblive et lille mysterium.. Hvis i forstår sådan en lille en:b
 Ha' en rigtig fornøjelig weekend!

// Stephanie Meincke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar