onsdag, februar 29, 2012

Elsker jer piger!

Godt nok glæder jeg mig voldsomt meget, til jeg skal på efterskole, men hold kæft jeg kommer til at savne mine piger fra min nuværende klasse! Det er skam ikke alle mennesker der kan synge/danse i 30 minutter foran ens skole mens samtlige mennesker spadserer forbi.. - Efterfølgende billeder er en lille billedestorm af nogle af vores mere uheldige sider:b
Mig - Mathilde
Ateebah - Mathilde
Signe - Ateebah
Signe - Mig
Monica
Monica - Mathilde
Signe - Ateebah - Monica
Signe - Mig - Ateebah 
Piger, i har på de 2 år jeg har kendt jer, formået at få en sttooor plads i mit hjerte! 
// Stephanie Meincke

3 kommentarer:

  1. KAN DU FINDE NOGLE LIDT MERE GRIMME BILLEDER AF MIG?!? MEN ILM KOMMER OGSÅ TIL AT SAVNE DIG OG JER ANDRE PIGER MEGET <3 TJEK LIGE BILLEDET AT ATEEBAH OG SIGNE, DU HAR NEMLIG SKREVET SIGNE OG MATHILDE <3 :D

    SvarSlet
  2. Hææ, de er ski da lækre? - upsida, "Signe - Ateebah!!" <3 <3

    SvarSlet
  3. hey :-)
    tjek min give away ud!

    knus stine
    http://stine-ebbesendahl.blogspot.com/

    SvarSlet