onsdag, februar 15, 2012

Big Miracle !!

Er lige returneret hjem fra kinopalæet - Har været inde og se Big miracle.. Og endnu en gang kan jeg kun varmt anbefale jer at tage ind og se den! Har aldrig fået så mange myrepatter på mine arme af et par hvaler før nu.. Ehh altså...!

179 dage!!!! 179 dage til jeg skal starte på efferen(Bedre kendt som efterskolen) - KAN VIRKELIG IKKE VENTE MERE!

Godt nok er sneen ved at smelte, men den var skam fin - Engang..
 Kom også lige til at købe disse øretinge fra Friis & Company - Men med 70% slået af prisen går det nok!
 Når jeg kederrrrr miiig... Hvilket er ret tit faktisk!

Når, men i hvert fald, så lå jeg i min seng i går til kl. halv to og lå og læste en efterskoleblog(http://louisesefterskoleblog.blogspot.com/) - Den er simpelthen genial! Så vil klart anbefale jer der overvejer efterskole at tage et smut ind og læse den.. Deeeet her HYGGELIGT tidsfordriv..!

Nu vil jeg tænde for mit tvvv, og se om der er noget der er værd at kigge på.. Ellers vil jeg igen tjekke ind på Louises Efterskoleblog, og affinde mig med at der er hele 179 dage til jeg futter fra lyngby, og op til Faarevejle Stationsby.. Men så igen; er det heeeele 179 - Eller er det kuuunn 179 dage ( Er glasset halvt tomt, eller halvt fyldt).. Jeg er optimistisk så vælger at sige at der kuuuunnn er 179 dage tilbage..!

Og i anledning af at Google Friend connect snart lukker ned har jeg, med inspiration fra Anna Kelstrup, oprettet en facebook side! - I kan finde linket nede i sidefoden..


// Steeephanie Meincke - Sooom forresten har fødselsdag på maaandaag!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jeg kom et smut forbi din blog, og ved godt min kommentar sikkert bare bliver begravet og glemt. Men sandheden er den, at jeg er i en meget desperat situation, så jeg vil gøre ALT for at få noget hjælp. Jeg håber du vil hjælpe mig, ved at gå ind på min hjemmeside, og læse mit nyeste indlæg 'min historie. Hvis det er noget der rør dig, så håber jeg inderligt du vil dele den på facebook, venner, veninder eller endda på din blog. For jo flere min historie når ud til, jo større chance for er der der sidder en derude der kan give mig de svar jeg har brug for!

    Forresten er det en super fin blog du har, vi må jo lige skrive lidt vidre hvis du beslutter dig for du godt vil hjælpe mig, så kunne vi evt. følge hinanden! :-)

    Kys & Kram,
    Jonas
    www.justaboy.dk

    SvarSlet
  2. Tager et smut forbi og læser den nuu:)))

    SvarSlet