tirsdag, februar 28, 2012

ARG!

Sidder her med en dræbende hovedpine - Prøver lidt alt for at den skal gå væk inden jeg skal til træning.. Men lige nu har jeg lidt noget andet i tankerne: JEG FIK 12 I MIN FYSIKRAPPORT! Er over lykkelig! Og det er bl.a. fordi jeg har lavet den helt selv.. Mange andre fra klassen er to om det, men jeg synes det er 30 gange nemmere at være alene.. Og det resulterede jo så lige i et lækkert 12-tal! Låksss...

Vejret udenfor er mega lækkert. Det er bl.a. også derfor jeg er lidt trist over hvis jeg skal droppe træning pga. en røv irriterende hovedpine.. Magter det ikke.

Men i hvert fald, så glem ikke at følge min anden blog(Efterskolebloggen) - Det vil gøre mig ret så glad!

Nu vil jeg tage mig en lur - I sådan hmmm, 30 minutter.. fml...
// Stephanie Meincke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar