søndag, februar 26, 2012

168 dage.. - 24 uger..

Ligger på min seng og hører Tina Dico. Egentlig burde jeg skrive danskstil.. Eller burde og burde, den er først til den 23/03, men jeg føler lidt at det er det mest fornuftlige jeg overhovedet kan fortage mig, nu da jeg har glemt mine historienoter på skolen, og derfor ikke kan lave min historiesynopse...


Jeg har fundet et hjemmeside der tæller dage mellem to indtastede datoer.. Tastede dagen i dag ind - Og så den 12. august.. Dagen jeg starter på efterskolen.. kan simpelthen ikke vente.. Men den sagde 168 dage til.. Ved godt at der næsten er et halvt år til, men mange af dagene går jo på de mange ferier, weekender og helligdage der kommer her i foråret - Og ej forglemme sommerferien!!.. Så det jo bare fantastisk! Men tanken om at jeg kun har omkring 3 et halvt måned tilbage på Lyngby Private skole, skræmmer mig også lidt..


Noget andet jeg glæder mig til, er når jeg med min kusine skal ind i vega for at se noget Tina Dickow.. Godt nok er det først i november (DER ER JEG STARTET PÅ EFTERSKOLEN) men en musiker som hende er sgu værd at glæde sig til..
Strong man.. Den sang jeg hører netop nu.. Kan simpelthen ikke komme på andre musikere i hele verden, der bare er en snes så inspirerrende som hende..

En hel tredie ting jeg glæder mig til, er til sommer, når jeg skal have min helvede af en bøjle af.. Glæder mig så voldsomt meget! 

Vejret i dag har simpelthen været så fantastisk.. Og denne form for forårsvejr påvirker mit humør helt vildt! Se selv det her indlæg.. IKKE en eneste snes af negativitet - Endda selvom det er mandag i morgen.. Det jo bare fantastisk!
// Stephanie Meincke

2 kommentarer:

  1. Du kan lave en her inde som tæller dag for dag, eller hvad man nu siger.. ;)http://www.timeanddate.com/counters/customcount.html

    SvarSlet
  2. Arrrg, tak Anuuuuz! Tjekker det lige ud!;))))

    SvarSlet