tirsdag, februar 21, 2012

10 minutter med glade tanker..

Har lige præcis 10 minutter fra nu af, til at skrive det her indlæg - Der efter går det løs på Paradise hotel!!
Lige nu sidder jeg og griner lidt af fulde mennesker i Big brother.. Sjaw sjaw..

I dag har jeg været i skole - Der efter et smut på biblioteket for at hente min reserverede cd med Mads Langer.. Har egentlig ikke nået at få den lagt ind i itunes endnu - men den skal heldigvis først afleveres i marts.. Så der er massere af tid endnu til at høre Langers søde toner..

Træning i dag var fint! - Det var sgu dejligt at få løbet lidt igennem.. Og faktisk har jeg tænkt over det, og synes lidt at den her dag skal være startskudet for en ændring på min nuværende livsstil. Synes lidt at der er gået lidt for meget kage og søde sager i den, sååeee, det har så nu fundet sin ende.. Håber lidt at jeg er stærk nok til at overholde det - men heldigvis er den dejlige Mathilde i samme båd som jeg. VI STÅR SAMMEN! Eller noget.. 
I den nærmeste fremtid skal jeg liiige et smut forbi en optiker og få investeret i nogle briller.. Tror jeg er gået hen og er blevet lidt halv blind.. ehmm..
 Men i hvert fald, lige pt er jeg super glad! 
// Stephanie Meincke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar