onsdag, januar 18, 2012

You know better - PÅ MIT VÆRELSE!

You know better - Cover aaaff miiig - Men skrevet af den dejlige Tina d.
Deeet skal lige siges - som også overskrifen siger - så sidder jeg på mit værelse!! Det er meget vildt, da der ikke plejer at være net her.. Men nu er der - Og det er dæææjligt!
Vi også lige tilføje at jeg har hentet "blogger" app'en ned til min iphone - så fra nu af vil jeg nok lave flere, men kortere indlæg..
OG TIL SIDST: Hvis i tror at jeg bare poster mine covers bare fordi "nu skal i høre mig synge" så smut fra min blog.. Smuuut smuut du ve'.. Juuuust so you know!
HUGS*

5 kommentarer:

  1. du synger vildt godt. keep up the good work (-:

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har :-)

    Tag et kig på min: http://jeanniemunk.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Tager et smut forbi med det samme!:D

      Slet
  3. Du synger rigtig dejligt :)

    detertankendertaeller.blogspot.com

    SvarSlet