lørdag, januar 21, 2012

Melodi Grand Prix - Kvalme - Pepsi Max..

Jaa, det er så min lørdag aften.. Standard' du ve.. 
Min Muttiguf har fødselsdag i morgen.. Det skal nok blive sweet! 
Skal også ud og spille kamp.. I Gentofte.. 
Nu vi jeg tage mig endnu et glas Pepsi max, og tænke på hvor fed festen i går var!
Signe Emilie Nielsen og Sabrina Timann Hansen (aka. Spøgelset Maximilian) i er sgu guld værd! Elsker jer over alt på jorden - I gjorde natten vild! 
Godnat.. Vil tage min hund under armen og gå ind i seng, så jeg kan blive frisk 
Mit fucked up face i x-factor! 
Det program har sgu virkelig fuckket med mine følelser.. Det ene øjeblik sender de os hjem - Det andet vil de gerne have hjælp til nogle grupper. Dvs. at jeg staadig er meeed! 
Vil lige slutte af med en monster god sang, sunget af en mega snack!
Jesper Nohrstedt - Take our hearts.. 
GODNAT!

3 kommentarer:

  1. Fedt indslag :D selvom jeg ikke har tv, og ikke kan følge med i nogen programmer, så siger jeg held og lykke med x-factor!!
    -love <3

    SvarSlet
  2. Held og lykke! Jeg krydser fingre for dig ;-)

    sannijensen.blogspot.com

    SvarSlet