mandag, januar 16, 2012

I need a room with a view..

Har lige fremlagt projektopgave - ELLLSKER at vi ENDELIG er færdig!
Er i gang med at oplade min gamle Windows computer - Skal nemlig liiiige kigge mine gamle engelsk synopser igennem, inden jeg går i krig med den til i morgen.. 
.. Room with a view!
Elsker simpelthen den sang.. Den minder mig om i sommers - Lige inden skolestart. Dengang jeg ikke vidste om jeg skulle starte på efterskole eller ej.. Det blev jo så et: "ej".. 
Men glæder mig så voldsomt til skoleåret 12/13.. Faarevejle fri- og efterskole, jaa taak! 

Men egentlig har jeg valgt at overskriften i dag skal være I need a room with a view simpelthen fordi jeg først nu, ved hvad min fremtid vil bringe - Først nu, ved jeg hvad jeg senere hen vil uddanne mig til, og leve på.. Og før da jeg ikke vidste det, virkede hele resten af mit liv, som en lang række år, som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge på.. 
Men nu er det heelt klart! - I need i room with a view..
 

Er ordentlig skuffet...
Hugs*

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg faldt lige over din blog, og hvor er den fin!
    Du er mere end velkommen til at tage et kig forbi min blog hvis det frister, det ville i hvert fald gøre mig glad.

    Knus Lucia
    //www.loudb.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tak! Tager et smut forbi med det samme:)

    SvarSlet
  3. Hvorfor dog skuffet? :( <3

    SvarSlet
  4. Hvade spurt dr om de ikke ville sende det klip fra xfactor hvor jeg synger - Meeen det gad de ikke:((((((

    SvarSlet