lørdag, januar 28, 2012

Godmorgenhed !!

Ligger i min seng og ser håndbold-tv.. Det er vidst noget med en serbisk spiller der har fået en flaske i hovedet..
Men i hvert fald er dk i finalen!

Igår var jeg ude og spise på appetit med min familie - lææækkker mad!
Og så tog vi hjem for at se x factor - og ja, jeg er ude nu. Jeg kom ikke med i en gruppe, og dvs. at jeg er ude - men hold kæft en oplevelse det har været ! Og har mødt de mest fantastiske mennesker!!

Senere i dag skal jeg til noget pigehygge med pigerne fra min klasse.. Eh, og man skal have fint tøj på.. Det skal jeg også lige ha fundet..

I morgen skal jeg ud og spille kamp i Brøndby.. Skal være der allerede kl. 8.30.. Men lige pt har jeg ingen at køre med, så kan ikke komme derud.. Eh..

Meen, godmorgen - ha' en god dag!!
Hugs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar