tirsdag, december 27, 2011

Goodbye Christmas.. Hallo 2012..!

Keeeeder mig.. Var egentlig inviteret til noget hygge hos en ven, men fordi jeg mente at jeg slet ikke kendte nogle (Selvom et par stykker af dem gik på min skole sidste år) valgte jeg at blive hjemme.. Og jeg HADER mig selv for det......... Men fuck it... Så ved jeg det til næste gang.. Eller noget..

Men i hvert fald, så sad jeg her i alle mine tanker, om hvor skægt jeg nok ville ha' haft det hvis jeg var taget med, og fik en idé.. Gætte leeeg! Bum bum bum buuuuum..
I filmen her under spiller jeg intro'en på en sang... Men hvilken??? Gæt gæt gæt.. - Fucked up face.. I knoooowwwww!
Og så har jeg lavet en ny Ugens sang.. Igen for sent... eh... Turning Tables af Adele; fordi jeg har aftalt jeg kunne den uden ad inden nytår... Goodt så..

Og, og, og, det har jo også været juul... Og er ovenud lykkelig for de gaver jeg har fået!! + Min lillesøster har fået en guitar.. fml... Hun spiller HELE TIDEN på den.. Og hun er stadig på det stadie hvor det ikkkkke lyder heeelt godt endnu....

I morgen kommer min mor og henter mig kl. 09.45.. Vi skal ud og bytte julegaver.. Så derfor er det nok bedst hvis jeg går i seng nu..:)
Hugs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar