fredag, december 23, 2011

The day before Christmas...

Siiidder og spiller Matador med papsøs Malouuu... 
Har lige pakket de sidste julegaver ind... ENDELIG FÆRDIG, håber jeg.. Det lidt trist,  hvis jeg i morgen sidder rundt om juletræet, og kommer i tanke om at jeg har glemt en gave.. Det må helst ikke ske! 
Ved godt at billedet her under er virkelig dårlig kvalitet, men nøøj hvor ku' jeg godt den hårfarve! Jeg er allerede godt blond, men den der farve er jo bare VILDT flot! 
Se hvad min mor har købt? Man kunne ikke bestemme sig for om man ville have philadelphia eller nutella på brødet, så mixede man det da bare sammen.. Klamt....
Min smukke veninde Signe der lige har fået pagehår.. Synes at det er virkelig sødt til hende! Hvad synes i? 
- Ved godt at det er lidt for sent, men har lavet en ny ugens sang.. Lego House af Ed Sheeran..
Hugs*

2 kommentarer: