torsdag, december 29, 2011

29. decemberrr - 2 dage tilbage... !!

Sidder og ser X factor(USA) finalen.. Og hold da helt kæft det  lyder godt!
Nårh.. I morges fik jeg den ide at løbe en tur.. I modvind.. Eh.. 
Derefter tog jeg i centeret for at bytte de aller sidste gaver.. Dejligt endelig at blive færdig !!
På vejen hjem tog vi lige et smut forbi min moster og onkel for at sige Goodt NYYTÅRR.. !!
Da vi endelig kom hjem valgte jeg at bage min mandelgave.. Hææh. Ja, jeg fik en muffin-maker og en cupcake pakke i mandelgave... Hyyyggggeeeliigt!
 I familien-Stenberg kan man ikke vente til nytår, så lidt krudt blev man næsten nødt til at fyrre af..!:D
Big, big hugs Stephanie*

4 kommentarer:

  1. Snyd med den der cupcake maker, den ville jeg virkelig gerne have (: Og fed blog.
    Smut endelig forbi Fashionislikecandy.blogspot.com (:

    Hugs <3

    SvarSlet