onsdag, december 21, 2011

21. december - Negle+ Sne!

Hvad i skal bruge - Man kan selvfølgelig selv vælge farverne. Men i koppen skal der vand ved stuetemp. i..:))) 
Først "maler" i alle neglene hvide - Det behøver ikke at være perfekt, da det er det nederste lag.. 
Læg et lag tape rundt om din finger (Selvfølgelig ikke på neglen).
Dryp derefter lakken ned i vandet. Farven vil derefter sprede sig i nogle større cirkler.. 
Bliv ved med dette, indtil du synes der er nok farver og cirkler...
Tag derefter en tandstik og lav det mønster du ønsker..
Dyp derefter din negl ned i vandet.. Du skal "samle farven op".. Lad fingeren være nede i vandet indtil lakken på overfladen af vandet er tørret..

Derefter kommer det til at se sådan her ud.. Man tager så tapen af og BUM, så der negl!
 Men til noget HELT andet! - Det sneede i morges!!! Jeg ELKSER sne, og er virkelig nedtrykt over at der ikke ligger sne her til jul....!
Fik også lige 12 i skriftlig dansk.. Dejligt at slutte året af med top-karakter!
Hugs*

2 kommentarer:

  1. Hej! Jeg kunne ikke helt undgå at stene din blog, den er for awesome!
    Er ret vild med dine billeder (:
    Hvad siger du til at følges? Håber ikke det gør noget jeg er blevet fast læser :D
    http://ayaasuka.blogspot.com/
    - Peace&Love

    SvarSlet
  2. Tuuusinde gange tak for det ;) havde glemt hvordan man gjorde, også bumber jeg tilfældigvis forbi din blog. Jeg går selv højt op i det med negle!

    //www.luna-brejning.blogspot.com//

    SvarSlet