søndag, december 11, 2011

11. december...☆

Sidder i en stol/sofa på kontoret.. Er lige kommet hjem efter en travl, men hyggelig weekend hos min far..

Fredag var jeg i skole, surprise, men derefter mødtes jeg med en ven, for at spille noget musik.. Det var virkelig hyggeligt! - Smuttede derfra ved 6, halv 7 tiden, for at tage bussen hjem til min farrrr...

Lørdag morgen var jeg ude og spille kamp.. Standard at vinde 8-2.. du ve'..!
Derefter skulle jeg være samme med men dejlige veninde Emilie... Vi hoppede ned på burger king for at indtage noget mad, og derefter sad vi bare og snakkede resten af aftenen... Hyyyggggeligt!

ooog dagen i dag har jeg brugt på at lave konfekt... Og lektier... Loooovely!
Nu vil jeg gå ind og se Julekalender...!
Ku godt den her CD i julegave!

Hugs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar