torsdag, december 01, 2011

1. december.. ♥

Har slet ikke været i blog-humør i den her uge.. Ved ikke hvorfor..

Nårh, men har lovet at poste noget om hvordan man laver de der sens' farvede negle.. Men det har jeg ikke haft tid til.. Og i morgen skal jeg arbejde heeele dagen, så der når jeg det nok heller ikke..

Men i hvert fald er det 1. december i dag - Og er lige kommen hjem. Har været hjemme hos en ven og spille noget musik.. Tror faktisk at det bliver ret godt, i den sidste ende.. Og nu sidder jeg og indtager min frokost... Ja, frokost kl. kvart i 5, tro mig, travlt er mit mellemnavn..

Senere skal jeg på noget julestue på min skole.. Yeeey, ej det bliver vel hyggeligt nok..

+ 50 læsere, love you guys!
Nu når jeg tænker over det, så har det faktisk været en af de bedste 1. decemb'ner i mit liv.. ♥
Hugs*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar